perjantai 14. lokakuuta 2011

Väritiikeri

Sori ku postauksen tulossa kesti! Kärsin inspiraation puutteesta sekä ajattomuudesta koska yökyläilin ja niin.
Melkein 50 lukijaa, whaaat :O Iso kiitos kaikille teille!

Kuitenkaan.. tämän hetken kynnet ei oo omaperäiset, en keksinyt aihetta itse vaan näin samankaltaiset joskus weheartitissä leopardikuvioilla, itse valitsin tiikerin..
Colored
Kuten ehkä huomasitte toteutus ei ollut mitään täydellistä. Onnistuneemmassa versiossa ei olisi väriliu'un välissä tollasia ruskeita plänttejä (nimetön) ja siistimmät viivat. Syyttävä sormi osoittaa jälleen mun liimamaiseen golden rosen mustaan koristelakkaan jonka olisin jo valmis heittämään roskiin vaikka pullosta on puolet jäljellä. >_> Vaikka odottelin viivojen kuivumista ikuisuuden (aka 20 minuuttia) levittääkseni topcoatin, alkoi ne silti leviämään... :----) hnnnnnggghh
Leikkasin tätä katkennutta kynttä vähän parempaan muotoon mut suunnilleen ton verran se on kasvanu kuukaudessa. Ignoratkaa pilalle menneet viivat..
Oikea käsi. Kuten aiemmin mainitsin, etusormi tosiaan napsahti poikki..

Tarvikkeet:
Akryyliväreillä mennään. Aluslakan jälkeen siveltimellä koko kynsi valkoseks ja sitten töpöttämällä värejä haluttuun kohtiin. Sitten raidat, ja topcoat on ehdoton jos käyttää akryylejä, koska muuten ne huuhtoutuu veden alla pois. Ja ei muuten oo mitään siistiä hommaa, mun koko sormenpäät oli sinivihreet näitä tehdessä :D

Mulle tuli taas pari sormusta postissa~
Mulla on tähän sopiva kaulakoru :3
Kuulokesormus~ joka on niin iso et pyörii vaan sormessa .__. no, kai se on tarkotettu peukaloon.

Sain uuden haasteen ja ajattelin vastata siihen tässä lopussa, ettei blogi täyty pelkillä haastepostauksilla :---D
Haasteen sain Kukkakynnet -blogista, käykää kattoo :D Tarkoituksen ois laittaa eteenpäin kymmenelle, mutten mä.. jaksa.. ottakaa kaikki joilla on blogi jos haluatte :--D

1. Suosikkiväri:
2. Suosikkieläin:
Nova
Karo
3. Suosikkinumero:
4.Suosikkijuoma:
5. Facebook vs. Twitter:
6. Intohimoni:
7. Saada vai antaa lahja: Saaminen saa mut kiusaantuneeks ja iloseks ja antaminen hyvän mielen. Oon kuitenkin tarkka raha-asioissa joten mulle kävis se et mulle ei anneta ja mä en anna D: esim. jouluna
8. Suosikkikuvio:
9.Suosikkiviikonpäivä: it's friday, friday...
10. Suosikkikukka:

Huhhu, olipas kuvapainotteinen postaus. Ensviikkoon o/

2 kommenttia:

  1. toi kyyhkysankkurisormus on ihana! ♥ mistä tilasit? :--) ja onks tol mitää "virallist" nimee? :--D tai jos esim ettii googlest nii mikä kannattaa laittaa hakusanaks?

    VastaaPoista
  2. Ebaysta tilasin, tässä linkki

    http://www.ebay.com/itm/120766681242?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

    Kerro toimiiko linkki, en voi olla varma.. :D

    VastaaPoista