sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Shroom

Hömm... Nää punavalkoiset kynnet ei oo yhtään mun mieleen, ne oli hätäratkaisu. Mietin jo etten postaa näitä tänne ollenkaan mut sit muistin että sain Tarun blogista haasteen jolla aion täyttää tämän postauksen. Ensin kuitenkin kerron vähän tästä mun pienestä katastrofista...
Toteutus nollaluokkaa, mikrohelmeet päin pläsiä ja sitärataa, mut mua harmittavin vaihe tulee tässä:
Yli vuoden kesti se putki ettei mikään näistä neljästä kynnestä katkennut! Ja mulla ei ole kirjaimellisesti pienintäkään muistinjyvää miten tämäkin katkesi. Olin, höm, juonut enemmän kuin piti ja näköjään olin riehunut melkoisesti.. ei siitä enempää.
Next time I should drink like a Sir.

Siihen haasteeseen!
Säännöt:
1. Haasteessa jokaisen pitää kertoa 11 asiaa itsestään!
2. Vastaa sitten kysymyksiin,  jotka olet saanut, ja luo itse
11 kysymystä niille, joille lähetät haasteen eteenpäin.
3. Valitse 11 henkilöä ja linkitä heidät postaukseen.
4. Mene heidän blogiinsa ja kerro heille, että haastoit heidät.
5. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta:
1. Rakastan euroviisuja, ja ne on jo ensiviikolla! Meillä on kavereiden kesken tapana tehä finaali-iltana kakku sen kunniaksi. En malta odottaa!
2. Säikähdin melkoisesti sitä, et join itteni siihen kuntoon etten muista mitään. Opinpahan rajani, noin ei oo käyny koskaan ennen.
3. Mulla on muumimukeja jo 21! (kerroin aiemmin keräileväni niitä.)
4. En aio varmaan koskaan ajaa ajokorttia. Liikenteen sekaan meneminen pelottaa jo ajatuksena mua.
5. Hankin äskettäin iPhonen ja oon jo menettäny sieluni sille.
6. Mä en todellakaan tiedä mitä teen tulevana kesänä. Mulla ei oo mitään suunnitelmia.
7. Tai siitä eteenpäin, koska en päässy opiskelemaan mihinkään. Jään näköjään sossupummiks.
8. Viimeaikoina oon kuunnellu pelkästään melkeenpä dubstepiä.
9. Kuntopyöräilen tunnin kaks päivässä kuus kertaa viikossa. Nyt kesällä varmaan enemmän.
10. Mulla on huulirasva-addiktio.
11. Ja inspiraation puute.

Tarun kysymykset:
1. Omistatko auton/ajokortin ja aiotko semmoiset hankkia?
- ehdinkin tähän jo vastata, en ja en :D
2. Onko suklaa vastaus kaikkiin ongelmiin?
- ei mun kohalla, pikemminkin luo niitä ongelmia..
3. Onko sinulla lemmikkiä? Haluaisitko?
- On mulla Nova, länsigöötanmaanpystykorva, sellanen sylimakkara.
4. Suosikki bändi/artisti?
- Big Bang
5. Ärsyttääkö sinua arvontamainokset blogeissa?
- Ei ärsytä, mut oman arvonnan kohdalla en halunnut muiden mainostavan sitä, jotta voitot menisi nimenomaan mun blogin lukijoille.
6. Saat kolme toivomusta, mitä toivoisit? (ei saa toivoa lisää toivomuksia)
- Lisää älliä, täydellisen vartalon ja et olisin hauskempaa seuraa.
7. Oletko aamulla ärtynyt?
- En, mun on helppo herätä aikaisin. Siitä on kyllä hyötyä.
8. Olitko kiltti lapsi, vai kauhukakara?
- Kiltti lapsi :D
9. Jatka lausetta: Onni on _.
- hetkessä.
10. Onko sinulla tapana jättää asiat viimetippaan?
- voi kyllä..
11. Mitä pelkäät?
- jääväni yksin.

En aio haastaa ketään, oon tehny tätä postausta jo ikuisuuden 9_9 en jaksa edes kääntää englanniksi..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti